Internetový deník pro kulturu a umění

Úvod Akce Snídaně o marketingu #12: Výzkum

Snídaně o marketingu #12: Výzkum

Impact Hub Ostrava
Ostrava
27.04.201808:00 hod.
Informace o ceně: 390,- bez DPH

Výzkum je užitečný nástroj, který pomáhá lépe pochopit chování zákazníků a správně nasměrovat aktivity v marketingu a podnikání vůbec. Mnohé firmy a značky přesto s výzkumem nepracují, a tak střílí naslepo nebo utrácí peníze za reklamu bez zpětné vazby. Kdo jsou mí zákazníci? Odkud mne znají? Jak hodnotí mé výrobky a služby? Co dalšího bych svým zákazníkům mohl prodat?

 

Jednoduchý výzkum přitom není věda, na kterou potřebujete odborné znalosti a statisíce korun. Kdy se vyplatí výzkum realizovat sám a kdy je lepší výzkum zadat externí agentuře? Co všechno pro vypovídající výzkum potřebujete? Jak si sám udělat jednoduchý výzkum téměř bez nákladů? A jak správně zadat větší výzkum, co požadovat a jak správně interpretovat výsledky, abyste si z nich odnesli co nejvíce?

 

———————————————————

 

Začněte den skvělou a inspirativní snídaní ve společnosti odborníků z oblasti marketingu a lidí, které zajímá vše kolem budování značky a propagace – ať už jsou to živnostníci, majitelé firem, zaměstnanci či freelanceři.

 

Ve spolupráci s brandovou agenturou CREATED, která vytváří značky, kampaně a video obsah, pro vás v Impact Hubu připravujeme pravidelná setkání u dobrého jídla a v dobré společnosti. Poznáte aktuální trendy v oboru, seznámíte se zajímavými lidmi a dostanete rady a tipy na konkrétní problémy z oblasti marketingu a propagace, které vás pálí.

 

Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty nebo workshopem. Společně snídáme kvůli inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení společných zkušeností.

 

———————————————————–

 

Jak snídaně o marketingu probíhá?

 

V Impact Hubu pro vás bude připravena snídaně, kterou zahájí Vladimír a Dimo úvodem do tématu. Provedou vás kapkou teorie i zkušenostmi a doporučením z praxe k aktuálně vypsanému tématu. A pak už je to na všech zúčastněných. Diskuze, otázky, sdílení zkušeností a hlavně prostor pro vaše konkrétní dotazy, kterým se Dimo a Vladimír budou věnovat.

 

Cena: 390 Kč pro veřejnost (bez DPH)

Akce probíhá v čase 8.0010.00

Registrace na snídani: https://bit.ly/2GUHab3 (info o platbě následně obdržíte emailem)

 

Koho na marketingové snídani potkáte?

 

Na marketingové snídani se schází všichni, kteří se zajímají o marketing, komunikaci, budování značky nebo kampaně. Ať už to jsou začínající podnikatelé, OSVČ, pracovníci na marketingových pozicích nebo zkrátka kdokoli, koho zajímají aktuální trendy a chce si rozšířit obzory. Během každé snídaně navíc můžete poznat řadu zajímavých lidí.

 

Kdo Vám předá své zkušenosti?

 

Dva profesionálové, kteří se v oboru pohybují přes deset let a spoluvlastní brandovou agenturu CREATED. Pracovali pro značky jako Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na serveru YouTube 20 miliónů zhlédnutí.

 

DIMITRIOS VLASAKUDIS / managing director a PR konzultant

Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

 

VLADIMÍR SKÓRKA / kreativní ředitel a režisér

Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval pro rádia Helax a Evropu 2. Režisér virálních a prezentačních videí.