Warning: Use of undefined constant IDCATEGORY - assumed 'IDCATEGORY' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/doc/www.ostravan.cz/www/wp-content/themes/ostravan2016/archive.php on line 119
Těšínské divadlo má díky náročné rekonstrukci omezený provoz, avšak na své diváky nezapomíná. Dalo by se říci, že aktuálně působí jako kočovné divadlo, protože umělci svá představení hrají, kde se d... celý článek
Statické divadlo ve hře Básník pokračuje ve společenské kritice prostřednictvím silně satirického humoru
Statické divadlo Frýdek-Místek uvedlo ve čtvrtek v Polance nad Odrou v sále kina Retrostar reprízu hry Básník autorské dvojice Jakub Tichý a Ondřej Boleslav Petr. Statické divadlo patří mezi nejzají... celý článek
Dokonalá Popelka. Magdaléna Rovenská si v titulní roli stejnojmenné inscenace získává srdce publika
Popelka jako hudebně-dramatický žánr? Zřídkakdy uváděnou parafrázi jedné z nejoblíbenějších pohádek aktuálně nabízí Národní divadlo moravskoslezské. Dílo francouzské skladatelky Pauline Viardot vzni... celý článek
Popelka ve Dvanáctce: Tradiční příběh v málo známém pojetí baví humorem i vkusnou hudbou
Národní divadlo moravskoslezské v Ostravě představilo novou Popelku. Parafráze známé pohádky od skladatelky Pauline Viardot je nastudována v rámci projektu Operní akademie Ostrava. Režii Gabriely Pe... celý článek
Hudební současnost 50: Přínosná publikace o festivalu, který už půl století dává prostor soudobé tvorbě
Festival Hudební současnost si ke svým padesátým narozeninám nadělil kromě koncertů také novou publikaci, která se ohlíží za uplynulými dekádami a také představuje nové výhledy. Knihu Hudební součas... celý článek
Ptáčci v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě: Mimořádně silná inscenace o hledání lidské identity
Těšínské divadlo uvedlo Máchův Máj jako pastvu pro oči plnou symbolů, temnoty i expresivního herectví
Inscenace Kerouac ve Studiu G dokazuje, že Pavel Gejguš má dobrý cit pro komorní životopisné črty
Futurum a Roman Dragoun v Parníku: Jízdenka do minulosti, která dává smysl i dnes
Komedie Máti umřela dvakrát baví zobrazením touhy po penězích, která se nezastaví před ničím
Brousím, tedy jsem. V obrazech Jiřího Kuděly vystavených v GAFU se tvrdě pracuje
26.1.2025 Obraz & Slovo Recenze